Noua modalitate de publicitate
Se vrea a fi un mod de publicitate foarte simplist si foarte atragator pentru public, caci nu vezi in fiecare zi un promoter care pedaleaza si are dupa el un panou. Avantajul presupun ca ar fi accesul in locurile pietonale, in locurile aglomerate si posibilitate majora de manevra a promoterului.
Este un nou trend in marketing care cu siguranta va da rezultate. Imi imaginez ca ar avea un impact fenomenal la mare, pe faleza si daca panoul ar fi tras de o domnisoara foarte agreabila ar avea un succes instant. Cu siguranta asa si e pe unde deja se promoveaza.
Ca si avantaje ar fi faptul ca poti sa iti achizitonezi intregul set de promovare, iti angajezi si omul si te poti ocupa personal de publicitate, nemaifiind necesar sa platesti o firma de publicitate care sa faca acest lucru pentru tine. Deci iti coordonezi campanie cum vrei si iti amortizezi costurile investite. Presupun ca o corporatie mare va avea contracte, dar e interesant de vazut ce pozitie ar adopta.
In plus e eco friendly. Si da bine in referinte, incadrandu-se perfect intr-o societate urbana responsabila. Si ma gandesc acum la Timisoara. E in crestere numarul de biciclisti si responsabilitatea sociala.
Si poti atasa evident sunt panoului publicitar, care sa atraga atentia mult mai mult, iar daca vrei sa monitorizezi in timp real pe unde sunt agentii ii poti dota cu gps. Cu GPS-ul portabil se poate verifica in mod constant locatia si ruta, avand functii extra de urmarire multipla, memorie interna de logare, monitorizare a sunetului (listen in), cat si optiuni pentru multiple alarme si altele. Acest tip de management al campaniei ar putea aduce cele mai bune rezultate daca toata lumea este dedicata.
Si pentru ca stim ca expunerea este prioritara, cu ajutorul acestui nou tip de publicitate se poate obtine acest lucru, o expunere puternica, rentabila si foarte rapida.
Intregul principiu se bazeaza pe un impact imens, datorita modului unic de afisare, publicul va observa reclama si ii va da de gandit, mesajul fiind expus direct in fata lui, beneficiind de cea mai mare rata de amintire a lui.
Pentru ca vrem sa fim inovativi trebuie sa acceptam orice mod de publicitate, publicitate eficienta, ecologica, cu posibilitate de a crea mari impresii de impact care se transforma in vanzari si recunoastere a brandului.
Se vrea a fi cel mai ieftin mod de publicitate, o solutie low cost, cu posibilitate de promovare permanenta.
“In industria de advertising out-door, afisajul cu panouri mobile reprezinta cea mai eficienta forma disponibila, stimuland cunoasterea brandului si a produsului intr-un mod de 15 ori mai mare decat orice alta metoda disponibila!” Source: Asociatia Europeana de Advertising Outdoor, Zurich, Switzerland
29 septembrie 2013 la 13:32
Publicitatea este una dintre strategiile marketing-ului!
11 octombrie 2013 la 10:18
Sunt bune s nu prea chestiile alea:
- bune pentru ca au vizibilitate mare,
- rele pentru ca se vor duce prin diverse locuri si vor incurca oamenii care vor vrea sa se plimbe linistiti, nu sa se fereasca de ei.
5 decembrie 2013 la 17:15
da interesant
30 decembrie 2013 la 01:28
Hahaha, am ajuns sa o vad si pe asta. In Romania pe cand?
:))))))
13 ianuarie 2014 la 19:38
sufletul comertului .. super marfa!!