your.dietindividual.com teapa


Credit telefon: 1.43 Euro;
Costul presupusului mesaj: 0.05 Euro;

Desfasurarea actiunii: "Ne pare rau dar nu ai suficient credit pentru a trimite SMS catre acest numar (...)"

Te uiti mai bine la termeni si conditi: "Printr-un SMS cu textul publicat de serviciu trimis la numărul 1263 , costul net este de 2 x 3,00EUR , codul este valabil 48 de ore. Trebuie trimise 2 SMS-uri, poate fi trimis maximum 1 sms în decurs de 20 de minute."

Te uiti la sursa paginii:
<meta name="robots" content="noindex,nofollow,noarchive">

Cauti pe google... si nu gasesti nimic!


9 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    dece mai scrie asa pe site si ia mai multi bani pe sms?
    ca sa acapareze fraierii?

  2. Anonim spunea...

    sa devina obezi toti care au facut site-ul asta mincinos

  3. Anonim spunea...

    va doresc sa va luati de cei 6 euro lumanari si pastile

  4. DogFogMog spunea...

    Dap, foarte frumos, in Alexa acesti hotomani au un rank de aproximativ 85.000. Tot traficul le vine din Polonia, Republica Ceha si Romania. Un PR de 85.000 inseamna aproximativ 20.000 de vizitatori zilnici. Rata de pacalici este de aproximativ 1%, adica 200 de sms-uri, daca-i inmultim cu 6 vom obtine suma de 1200 de euro profit in fiecare zi. 1200 x 30 de zile = 36.000 lunar. Chiar daca suma respectiva se injumatateste in urma platii de impozite, taxe, tva si alte cheltueli tot raman cu ceva banuti, cam cu 18.000 de euro. Deci este o afacere super profitabila!

  5. Anonim spunea...

    si eu am patit acelasi lucru . JANICI !!! MAGARI !!

  6. Ana spunea...

    si eu am patit la fel si le am trimis mesaj.mi au raspuns si mi au dat 2 coduri ca sa se scuze.lol

  7. florinel_roman2006 spunea...

    nu stiu cum sa ne mai jetmaneasca firmele de telefonie ar trebui reclamate la opc caci accepta astfel de practici

  8. florinel_roman2006 spunea...

    nu stiu cum sa ne mai jetmaneasca firmele de telefonie ar trebui reclamate la opc caci accepta astfel de practici

  9. Anonim spunea...

    Cum mama dracului ii combatem pe astia ca m-au inebunit cu spam-ul.Ai o adresa de e-mail a acestor banditi sa le trimit o injuratura?
    Rog trimite-mi pe copiutablatpopescu@yahoo.com
    Multumesc!

Trimiteți un comentariu