Leapsa

Leapsa de la ZappDivercity

1. Principala mea trasatura ?

calmul
2. Calitatea pe care doresc sa o întalnesc la un barbat:
sa fie deschis la minte?!
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie :
sensibilitatea
4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei :
ca sunt acolo pentru mine
5. Principalul meu defect:
lenea
6. Indeletnicirea mea preferata :
pierderea timpului
7. Fericirea pe care mi-o visez :
e cu tine
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire :
cred ca le-am vazut pe toate
9. Locul unde as vrea sa traiesc :
pe o insula inconjurata de un ocean transparent
10. Culoarea preferata :
verde
11. Floarea care-mi place :
gherbera
12. Pasarea mea preferata :
vulturul
13. Prozatorii mei preferati :

n-am
14. Poetii mei preferati :
n-am
15. Eroii mei preferati din literatura:
cateodata am impresia ca tzampi ii un personaj din povesti, dar nu... el traieste!
16. Eroinele mele preferate din literatura:
xena se pune?
17. Eroii mei preferati din viata reala :
tata
18. Ce urasc cel mai mult :
sa n-am cu cine
19. Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta :
prea complicat
20 . Deviza mea :
plin ii cimitirul de optimisti

2 comentarii:

  1. Dragos Alexandru spunea...

    "18. Ce urasc cel mai mult :
    sa n-am cu cine"

    Demential:)))

  2. DuuK spunea...

    Salut!

    Te deranjez pentru un link exchange.Site-ul este la inceput.Eu am experienta in blogging de 1 an si ceva.Am avut 2 siteuri in top 750 zelist sa zicem fiecare cu pr 3.Daca doresti sa ma ajuti pentru inceput probabil pe viitor linkul meu va conta catusi de putin.

    Daca doresti link/banner exchange contacteaza-ma pe YM : muzicologu sau la link : http://veejayduuk.blogspot.com/p/linkbanner-exchange.html

Trimiteți un comentariu