Noua interfata Facebook imi displace

Noua interfata Facebook imi da dureri de cap pentru ca eram obisnuit cu un anumit stil. Intram aproape cu ochii inchisi, stiam sa dau rapid click-urile si sa ajung in locul dorit.
Acum vad ca totul se comaseaza, iar butoanele rotunjite imi miros a google plus. Pe langa butoane unele functii se aseamana. Chiar daca noua interfata Facebook e noua si ma chinuie in a fi atent ii acord increderea de functionalitate.

P.S.
Pana la alte posturi despre lucruri de genul va doresc o zi placuta!
In Arad e soare si frumos!

1 comentarii:

  1. Natural spunea...

    Nici mie nu-mi place. Am spus si in Blog and roll 52. In plus (de fapt e un minus), cred ca are si bug-uri. Imi raman mereu activate ultimele mesaje si ma atentioneaza la fiecare intrare in FB, desi le-am raspuns.

Trimiteți un comentariu