Grebla zen

Scriam odata franturi despre experienta mea cu cele 2 Hp-uri situate in doua judete diferite, una care avea ca topic general fiabilitatea scazuta. Imi e atat de sila cand ma gandesc la ele, incat nu merita sa caut nici postul.

Reiau ideea si concluzionez: imprimantele entry level nu mai au ce cauta in zona mea de confort. Pentru a nu-mi tulbura gradina zen pe care, cu greu am nivelat-o, am ales sa fiu comod.

Astfel a devenit de domeniul trecutului ideea de incarcare toner cat si gandul ca trebuie sa stau si sa ma rog de un informatician proaspat angajat la un butic de birotica, deci frustrat ca nu scrie linii de cod intr-o multinationala, sa ma rog deci pentru un refill de toner, in speta toner HP.

Daca se doreste a vorbi despre rentalibilitate, marturisesc ferm ca ies mai scump, dar un lucru am invatat si l-am invatat bine: banii iti ofera servicii de calitate. Si cand scriu bani, ma refer la costuri de referinta pentru articole noi, produse de brand-ul preferat si nu mizerii after market.

Asa ca cei care plang langa cele 3 foi iesite la 6 secunde aruncate de catre draga lor imprimanta de 99 lei, posesoare a unui toner Canon mult prea complicat sau a unui toner HP ori toner Samsung le ridic in semn de apreciere grebla.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu