Piese auto

Ai mei si-au cumparat un opel acum 1 an si se lafaie in aceste vremuri toride in clima si in confort. Eu am rams cu VW din 2000 toamna si acum incep sa cada piesele de pe el.
Astfel am nevoie de Piese auto VW tot mai des pentru ca atunci cand incepe un lucru sa se defecteze va veni acompaniat si de alte piese care se strica sau efectiv cad. Caci mi-a cazut geamul de la usa soferului. Si a fost nasol. Caci eram in road trip.

Cand mi s-a defectat prima oara masina am dus-o la serviciul dealerului din oras,ulterior la celelalte defectiuni am inceput sa o duc la outsourceri sau garaje din cartiere. Nu mica mi-a fost mirarea cand am constatat ca piesele originale si calitatea lipseau cu desavarsire, iar lucrul prost facut nu tine.

Si au facut aceiasi faza cu opelul cand l-au dus la verificat, caci curgea ulei uneori. Diferenta dintre un semering orignal si un semering de 2 lei: curge ulei in continuare.

Am trecut peste, caci am inceput sa cumpar doar piese originale si sa ma documentez foarte bine de calitatea si de rezolvarea unei defectiuni. E ca intr-un club scump: ai servire buna, muzica excelenta cat si o atmosfera deosebita. Daca mergi intr-un birt de la coltul strazii vei avea parte de bere proasta, muzica de la casetofonul cu caseta cat si un vibe negativ. Caci nu e ok.

Acum la vw am nevoie de un furtun la intercooler, de o macara pentru geam, de un parbriz, de suspensii si eventual de 50 de cai peste. Mi-am facut prioritatile, totul e ok.

E ok pentru ca mi-am gasit furnizor de calitate si mi-am mai gasit un service foarte bun care lucreaza si cu piesele comandate si aduse de catre client. Eu zic ca e foarte important ca sa arati flexibilitate cand vine vorba de deciziile clientului.

Caci nu ma duc cu placere in service cu masina. Ma duc ca e necesar. Si daca imi impui un lucru ma supar. Poti sa imi recomanzi si sa ma sfatuiesti.

Si nu ma bazam niciodata pe online cand venea vorba de asa ceva, in schimb am gasit magazinul online care mi-a devenit partener. Daca ati vazut vreodata un soft prin care se cauta piesele auto pentru diverse masini sa stiti ca si site-ul sus mentionat e aproape la fel. Doar ca e user friendly. Si gasesti tot ce ai nevoie.

1 comentarii:

  1. Piese Auto spunea...

    Am intampinat aceeasi problema la un VW din 95. Am gasit rezolvarea in cumpararea pieselor online. Sunt mai ieftine si vin direct acasa. Pentru cele la care montarea se poate face personal e chiar un castig substantial pentru tine.

Trimiteți un comentariu