Reducerile şi criza
Din păcate reducerile nu şi-au făcut apariţia , nu s-au micşorat preţurile, sunt aceleaşi ca înainte de criză. Bunurile de larg consum şi de calitate se vor căuta întotdeauna, indiferent de recesiunea economică, iar mărci puternice precum adidas şi nike îşi vor permite să menţină preţurile la acelaşi nivel, vor trece cu bine prin criză, chiar dacă profiturile nu vor fi fabuloase.
Mă aşteptam să fie reduceri în masă, doar ne-am obişnuit ca în vitrenele magazinelor importante din oraş să fie afişate reduceri de preţuri, dar nu e întotdeauna cum credem. Iată ce înseamnă să fi cineva pe piaţa mondială, să ai un buget bine pus la punct şi să ai siguranţa că produsele fabricate de tine se vor vinde indiferent de perioadă economica.
Revenind la ce am enunţat mai sus concluzionez că bunurilor de larg consum nu li se aplică reduceri substanţiale, pentru ele va exista tot timpul cerere. Exemplele pot să fie date şi în alte domenii, dar nu vreau să devagăm, acest post l-am scris pentru a face cunoscut că nu are rost să ne aşteptăm la reduceri din partea adidas şi nike pe siturile amazon şi eastbay.
19 martie 2009 la 10:09
Au scazut preturile dar nu s-a ajuns la nivelul de chilipir. Poate in viitor..