Impresie gresita

Aveam impresia ca in masina sunt in siguranta, ca ma pot strecura si pleca una doua daca se iveste ceva. Ei... impresia mi s-a ruinat cand 2 cefe late intr-un golf 3 cu lanturi groase care vor sa fie de aur, dar sunt suflate, ei nici atat nestiind, fac manevre cu marsalierul, iti dau emotii ca iti lovesc botul masinii. Fac figuri si incearca sa te sperie. Daca ii claxonezi, arati cu degetele in mod cert se dau jos si incepe cearta.

Asa ca eu in inocenta mea, o sa ma dotez cu o bata de aluminiu, putin spray paralizant si ar fi bine, evident, cu mult tupeu. Jur ca nu ma mai las calcat, amenintat si batjocorit de niste prale care se cred stapanii lumii.

4 comentarii:

  1. Dragos Alexandru spunea...

    doara nu ai luat bataie?

  2. Etherfast spunea...

    Sau umbla cu o arma de airsoft pe bord :)

  3. Cristina spunea...

    te-am adaugat in blogroll-ul meu astept reciprocitate! Multumesc anticipat! link-ul meu este http://unmomentdemeditatie.blogspot.com/

  4. mace spunea...

    salut! esti interesat de un link exchange? la mine confirmat, numa de bine!

Trimiteți un comentariu