Precum

Precum zilele trec, precum amintirile se retraiesc din cauza prezentul fara rost, tot asa cei cu informatie invart banii, isi cumpara sluri fara numar. Precum cel care detine informatia decide viitorul, tot asa sangele imi e imbibat cu nicotina cea de toate zilele. Stomacul imi e ros de la atata cafea, parul imi e alb din cauza stresului cotidian, sutul in fund, desteptarea pe care o astept de ceva vreme nu vine, dar mi se zice ca e de la Dumnezeu venire. Precum Dumnezeu a dat, asa Dumnezeu a si luat. Se pare ca mie doar imi ia, de dat poate am primit prea mult.

Precum traiesc incertitudinea zilei de maine, tot asa imi traiesc incertitudinea cum ca ar exista un Dumnezeu.

1 comentarii:

  1. Tzanc spunea...

    Salut . Ce zici de un schimb de linkuri cu http://www.tzanc.wordpress.com ? Astept raspuns la mine pe blog . Pe mine ma treci Tzanc Blog.

Trimiteți un comentariu