Rdslink

Fiecare companie trece prin restructurari, modificari, programe, imbunatatiri, iar Rds Link, furnizorul meu de aproape o viata de internet imi aduce dezamagiri.

Dezamagirea consta in faptul ca nu iti mai poti suspenda abonamentul de internet pentru o perioada limitata.
Presupunem ca esti peste tot si parca o vara nu ai vrea sa mai fii acolo si in mod normal, un cetatean lovit de criza renunta la utilitati, ma rog, le suspenda. Acu ceva vreme rdslink mi-a dat posibilitatea sa imi suspend abonamentul pentru 3 luni cu o simpla cerere, mii de multumiri si acum, dar iata ca in noile vremuri de criza nu mai poti, probabil sunt si ei in disperare. Fie...

Al doilea lucru care m-a surprins la ei e ca userul si parola de la conexiunea ta de internet nu ti se poate confirma pe loc, trebuie sa ai un digi mobil si vei primi un sms sau te suna alti reprezentanti rds dupa ceva vreme. Imi aduc minte ca la inceputul anului am primit userul si parola prin email. Evident... acum nu mai e valabil acest lucru.

Iata cateva constatari...

1 comentarii:

  1. Hoffa spunea...

    Era normal sa nu se mai accepte suspendarea abonamentului,fireste, pe motiv de criza. E un pretext prea bun pentru majoritatea firmelor in curs de imbogatire; dar Rds are pierderi foarte mici, asta iti garantez.
    De chestia cu userul si parola nu am auzit si nici nu am avut ocazia sa ma lovesc.Cand mi-au instalat netu` mi-au dat o fisa cu user parola si alte baliverne pe acolo. Cheers!

Trimiteți un comentariu