Sa-ti moara familia!

Da, asta iti doresc, controlor jegos de tren.
Astazi: 7 am. R78; Timisoara-Budapesta;
Caldura?Nu nu. Doar frig, cu aerul conditionat in blana.
Daca am ajuns sa ma incalzesc de la ventilatorul laptopului suntem chiar primitivi. Parca as sta langa un foc si as mima dansuri tribale. Doar ca nu de placere, ci de nervi.
Te-am rugat frumos. Tu o belesti.
Atunci sper sa iti belesti cu spor crucea care ti-o pun la cap.

Pentru dobitoci: aveam bilet!Subiectul problemei: caldura din trenurile internationale.

5 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    esti impietrit... prea mult... nu asa trebuie sa reactionezi
    nu te mai chinui sa scri lucruri pe care toti le stim si de care nu ne mai plangem pt k varand nevrand a devenit o obisnuinta pt noi...
    in schimb poti sa iti deschizi noi orizonturi departe de realitatea cotidiana... dar pt asta trebuie sa ai vointa si sa nu te plafonezi
    respect.

  2. Anticalofilul spunea...

    Salut, am schimbat numele blogului "Cel Mai Lung Nume De Blog Nu Există" in "Anticalofilul", te rog sa schimbi numele si adresa cu cele noi:

    Anticalofilul

    http://anticalofilul.blogspot.com/

    Multumesc!

  3. Ștefan spunea...

    ar trebui să îți dai seama că tu ești marele bou,pentru că, să evit cacofonia, călătorești fără bilet.Omul și-a făcut datoria,că nu a apelat la moralitate(e partea a doua), dar din punct de vedere legal a făcut ceea ce știa mai bine.Bine, oricum îmi dau seama că ești limitat,după cum îți place să conjugi toate cocalărizmele astea(să-ți moară familia......etc)

  4. Anonim spunea...

    BRAVO Ştefan, bine spus... dragă george încearcă să fi om...

  5. George Nicolae spunea...

    idiot esti stefane. unde dracu am scris ca am calatorit fara bilet?

Trimiteți un comentariu