Leapsa

I: LEAPSA NUMARUL 1 : de la i4ever:

Principala trasatura a caracterului meu: somnoros

Calitatea pe care o prefer la un barbat: simtul bauturii

Calitatea pe care o prefer la o femeie: optimismul

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: dumele

Principalul meu defect: imi creste barba repede

Ocupatia mea preferata: sa stau la cafa`

Visul meu de fericire: sa stau la mare si la soare

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa intru in sant cu masina

Ce-ati vrea sa fiti? trântor in acte

Tara în care-as vrea sa traiesc: Franta

Culoarea preferata: verde

Floarea preferata: trandafirul

Pasarea preferata: bufnita

Prozatorii mei preferati: Tampi & Co

Poetii mei preferati: Lutza

Eroul meu preferat: Don

Eroina mea preferata: n-am

Compozitorii preferati: Armin

Pictorii preferati: nu ma pricep

Eroii din viata reala: piff

Eroinele din istorie: Wtf?

Bautura si mancarea preferate: vinul si puiul

Numele preferat: cele ce incep cu o vocala

Ce detest cel mai mult: lipsa organizarii

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Berceanu

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Mi se rupe

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: ochi verzi

Cum as vrea sa mor : linistit

Starea de spirit actuala: haide mai!

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: cu alta ocazie

Deviza mea: plin ii cimitirul de optimisti

I: LEAPSA NUMARUL 2 : de la zuz: rutina de blogger

Primul lucru e cafeaua si tigara. Al doilea lucru 2 ore de liniste, nu socializez cu nimeni, indiferent ca is la scoala sau acasa. Pe urma e frecare de menta la modul grotesc. Urmeaza telefoane, sms-uri, plimbari fie dupa cursuri, fie dupa portocale. Study time si pe urma frecare de menta.

Nu am o rutina, dar nu uit niciodata sa includ in program cafeaua, povestile si timpul fumat cu placere.


Lepsele sa mearga unde sunt dorite.

2 comentarii:

  1. grundbow spunea...

    eroul preferat: don =)) nu exista ce raspunsuri ai dat. inca rad

  2. random spunea...

    haide mai! =))

Trimiteți un comentariu