O dimineata perfecta

Astept cu nerabdare dimineata de duminica, cand nu e nimeni acasa. Ma trezesc cu ochii bulbucati, ma indrept spre oglinda, imi limpezesc ochii si incep sa ma bucur de dimineata. Cafeaua de deja pregatita de mama, e indulcita, e si cu lapte, e perfecta.

Imi pun o cana, ma indrept spre pachetul de tigari si ma ascund de soare pe un scaunel intr-un colt al curtii. De acolo privesc si in acelasi timp meditez la o dimineata perfecta. Imi indrept mana spre bricheta, aprind tigara si iau o gura de cafea. Divin.

Fumul de tigara e in jurul meu, mirosul cafelei atrag si pisoii mei si stam toti, intr-o admosfera de basm si privim curtea. Ne gandim la modificari, la ce am putea face ca sa aducem un plus de valoare fiecarui colt. Florile sunt frumoase, sunt dichisite si intretinute, via e batrana, dar are frunze. Zorelele cresc, iar trandafirii ma asteapta sa ma intep in ei.

Scrumez tigara si mai iau o gura de cafea. O noua idee imi vine in minte. Ce ar fi daca as m-as schimba de maine, poate chiar dupa aceasta tigara? Ce ar fi fost daca aseara nu as fi fost acolo si as fi fost dincolo? Ideea care imi survoleaza mintea e una de schimbare. Schimbare? ma intreb... Mai trag un fum de tigara si imi trece ideea.

Continui sa imi duc traditia la bun sfarsit, in coltisorul curtii, cu cafeluta si tigara si cu pisicutele langa mine. Ma uit in gol intr-un final si zambesc pentru ca e o dimineata perfecta.

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    foarte.... tare

  2. Dragos Alexandru spunea...

    mda...cunosc senzatia asta,e una dintre cele mai faine...tu, tigara, cafeaua si natura propriei ograzi!abia astept sa merg acasa!!!mi-ai facut pofta:P

Trimiteți un comentariu