Must have

Saptamana ce tocmai a trecut am cautat de nebun un adaptop original si intr-un final am ajuns sa cumpar un adaptor universal Nu e nici o problema ca e universal, eram tara confuz fiindca pe internet la niste searchuri adancite am gasit la acelasi pret adaptop original (cica). Cei din magazine m-au linistit si m-au convins ca si modelul prezentat de ei e perfect bun.

Acesta este un post publicitar, scris pentru un pachet de tigari, il scriu mai mult pentru ca vreau sa ajut lumea si sa ii scutesc de drumuri inutile si nervi, decat pentru reclama efectiva la site.

Deci www.travelkit.ro ofera la preturi excelente, clar, mai ieftine ca in aeroport, duty free sau benzinarii adaptoare electrice, simple, universale, truse de calatorie, jocuri pentru calatorie, lacate, cantare ... toate lucrurile care isi vor fi imperativ utile cand iesi din europa si nu numai.

Cand am fost plecat prin italia, franta, germania, deci europa cu autocarul ... nici nu mi-a trecut prin cap sa imi iau un travel kit, iar cand ii vedeam pe toti, ma rog, cei din jurul meu, ce relaxati dormeau cu o perinita la gat.... muream de ciuda. Cand am fost pe punctul sa imi cumpar, ajunsi intr-o benzinarie din florenta... am spus stop! La asa pret mai bine dorm pe jos.

Asa ca draga frate romane, fi iscusit, comanda-ti kituri de calatorie, cumparati din timp prize universale pentru a nu avea probleme cu incarcarea laptopului, a telefonului sau a oricarui gadget. Sunt indispensabile. Mai bine din timp si ieftin, decat pe loc si scump.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu