Poate mai prost.

Daca ar fi si uite ca e sa imi exprim viata traita in cateva cuvinte as ajunge sa spun ca viata imi incape intr-o cutie de carton. Nu am facut nimic, nu am realizat nimic, am fost doar un parazit, eh.. uite ca mai sunt.. nu sunt iubit, how gives a shit?! Parinti care te ignora, parinti care refuza sa discute subiecte delicate si care se baricadeaza in spatele unei fortarete contruita din nevoia de a nu vedea esenta situatiei parvenite, adica eu, provenit, clar, din actul sexual lipsit de sens savarsit in noaptea nuntii.

Oameni carora nu le pasa de tine, care nu dau 2 bani pe ceea ce spui, dar totusi care te asculta la o cafea dimineata, doar din simpla placere de a se infrupta din greutatea care apasa pe umerii tai. Si nu.. nu ti-o iau de pe umeri, doar se bucura ca esti aiurea si ca ai probleme, cumva compensand educatiei stupide primita de la parinti.

Si iata ca totul se reduce la parinti, ce e mai important in viata decat familia? Or fi multe lucruri, dar daca faci parte din clasa medie, muncitoare, totul se rezuma la familie, doar ei iti vin in ajutor cand iti e greu. Asa ar trebui sa fie totusi. Nu e in fiecare caz.

Si nu am prieteni multi, am cativa, unii ma asculta, altii doar se prefac, dar le apreciez bunul simt si ii voi stima pana in mormant.

Sunt zile cand nu imi pasa de mine, cand nu ma intereseaza moartea, trec pe rosu, ma doare in slap, cand nu dau 2 bani pe viata mea, cand imbratisez realizarea de 22 de ani incoace.. o viata adunata in mai putin de 1 mp patrat de carton.

Ma doare stomacul.. pe cine sa sun? Cui dracu ii pasa de tine? Nimanui. Esti singur cuc. Oare au si ei probleme? Sigur ca au. Dar daca eu ii ascult si imi pasa, nu ar trebui sa fie si reciproc? Ar trebui. Atat.

Cand eu vomit nu ar fi frumos sa ma tina tineva de frunte? Ii dezgustator, dar totusi de apreciat taria de caracter al celuia care iti e alaturi si la bine si la greu. Si nu vreau sa fac o tragedie, sunt doar fucked up, imi exprim sentimentele public pentru ca nu am cui sa le spun si sa ii pese.

Sunteti egoisti. Ce va pasa. As vrea sa fiu si eu ca voi. Sunt altfel. Poate mai prost.
wallpaper hd hd widescreen wallpapers abstract wallpapers hd hd wallpapers wallpaper hdwidescreen hd wallpaper

5 comentarii:

  1. Aura spunea...

    Ție trebuie sa-ti pese...cui altcuiva, in conditiile astea? Tu esti singurul care te poate tine de frunte cand vomiti si tot tu te lauzi cand faci un pas valoros. Spre tine trebuie sa te indrepti si tu trebuie sa te ridici... Nimanui nu-i pasa cu adevarat, si, chiar daca ii pasa, ce poate face? Sunt momente in care tu trebuie sa fii cel principal in viata ta, sa fii egoist, ca si ceilalti, dar nu cu tine...
    I'm always watching...

  2. shaman spunea...

    Un schimb de inkuri cu http://uzinadeganduri v-ar interesa?

  3. shaman spunea...

    Buna seara

    V-am adaugat pe uzinadeganduri.ro

    Multumesc

  4. xx Alina xx spunea...

    Hey :)
    Din blog in blog, am „aterizat” la tine si tin sa spun ca mi-a placut ce-am citit :) desiiii, unele parti (aproape toate) sunt tare , hmm..cum sa le spun..deprimante suna cam urat, dar nu-mi vine alta idee. Oricum, cam pe-acolo e. Doar ca (nu te cunosc, deci vorbesc la general), this is the world we live in, so... “After a while you learn that you don't need anyone else in order to survive. No one is ever going to always be there, no matter what they say or what they promise you. You just gotta suck it up and accept it.” Nu mai tin minte de unde l-am “cules” dar cam asa e.
    In fine, nu ma mai lungesc :) Sarbatori fericite!

  5. Anonim spunea...

    Poate ca uneori doar avem impresia ca celorlalti nu le pasa si ne inchidem intr-un glob de sticla...iar apoi inceteaza sa le mai pese. Anyway,trebuie sa mergem inainte cu capul sus si sa nu lasam nepasarea celorlalti sa ne infulenteze.
    p.s.trebuie sa fim mai optimisti. (si nu,nu-mi vine sa cred ca eu zic asta!) :))

Trimiteți un comentariu