O situatie delicata: fara cheie la pubela

Imi urasc vecinii care abia asteapta sa se ia cu tine in gura. Fie ca sunt din scara in care locuiesc, fie ca sunt din blocul sau scara de langa, sentimentul e mare si il distribui pentru toti.

Ies linistit sa arunc gunoiul, cheia de la pubela nu mai e buna, probabil o fi alt lacat... oricum.. te deplasezi la pubelele vecine si il arunci(doar scara mea are cheie la pubele); tocmai atunci iese din scara o femeie intre 60-70 de ani si sare cu gura pe mine. Ii explic logic care e problema, o intreb ce variante am si ea insista in continuare ca nu e corect sa imi arunc gunoiul in pubela ei., fara sa tina cont de ceea ce i-am explicat.

Nu ma gandeam ca ne delimitam si in a pastra curatenie, tu arunci in pubela A, eu arunc in pubela B, doar de aia sunt insemnate. Nu reusesc sa o conving sa ma scuze si plec. As fi putut sa ii zic sa cheme politia daca nu ii convine, dar sunt om prea fain si m-am abtinut.

Asa ca: dragi boschetari care cautati in pubele, cautati linistiti si in pubela A si in B si in C, puteti lasa mizerie fara nici o grija, sunteti iertati ca sunteti boschetari; eu in schimb, un om cu simt civil voi fi luat la rost pentru ca am vrut sa imi arunc gunoiul intr-o pubela vecina.

Dragi cititori: va rog sa ma binecuvantati cu o opinie despre situatia prezentata, poate, pe viitor o sa pasesc linistit cu gunoiul in mana.

1 comentarii:

  1. Ioana Radu spunea...

    De la un timp am adoptat o mica nesimtita in lista caracteristicilor mele. Oameni in varsta imi recomanda cu caldura sa folosesc tupeu in viata, altfel risc sa pierd multe lucruri. Chiar si profesorii universitari ne vorbesc despre importanta tupeului. Adunand toate acestea, revin la ideea mea initiala, am adoptat nesimtirea. Cer atunci cand ceva mi se cuvine, spun frumos atunci cand ceva ma deranjeaza, spun pe un ton mai raspicat atunci cand ceva ma deranjeaza foarte tare. Si orice as spune, ma pastrez "curata". Fara violenta fizica sau verbala. Doar violenta emotionala. Daca poti sa-i spui doua de dulce, data viitoare, cucoanei cu pubela ei, spune-i-le! Din tot sufletul sa i le spui! Daca viitoare nu va mai zice nici câr nici mâr, in cel mai rau caz va face scandal, spre deliciul carcotasilor dintre blocuri.
    In orice caz, eu propun sa o pui la punct cand mai dai ochii cu ea. Ceea ce ai facut tu nu este omenie, este respect pentru o persoana care nu l-a meritat. Iar respectul se castiga.

Trimiteți un comentariu