Stiu sigur

Doar un pas ne mai desparte, nu stiu daca pasul absent e al meu sau al tau. In sinea mea egoist, te vad doar cu mine. In sinea ta, habar n-ai!

Iubeste-ma! parca as vrea sa te aud strigand. Iubeste-ma si nu ma lasa sa plec in ciuda insistentelor mele!


Confuz, deprimat, poate oripilat de dezamagire, oftez langa lumina lumanarii, parca as vrea sa vars o lacrima, as lasa sa curga din mine si ultima farama de dragoste pe care ti-o port.

Pasul absent e al tau. Daca spun ca as lupta pentru tine, ai fi ca si pierduta, daca lupt pentru tine cred ca te-as castiga.

Cumva pierdut pe drum, ma agat de franturi de amintiri si ma trag pana in prezent. Tu esti deja in prezent si te indrepti spre viitor, de aceea pasul pe care tu l-ar trebui sa-l faci ar fi in spate.

Bezmetic si cu sufletul tulburat, am impresia ca te iubesc, dar daca te-as iubi cu adevarat cred ca as fi langa tine.

Cumva si nu stiu cum, stiu sigur ca ma tem de ceea ce simt.

4 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    2 secunde. atat... sa te privesc si sa gasesc in mine puterea de a`ti spune: elibereaza`ma! dedubleaza`ma de amperenta lasata de care incerc sa fug mereu si ma duce in acelas interior sufocant in care atingerea inexistenta a buzeleor tale inca se simte. ce radianta impregnare imi lasi....
    acum lasa`ma sa vorbesc! chiar de nu auzi. stii ca eu ma pot indragosti si de cuvinte nespuse in spatiul dintre secundele care ne definesc. si dak nu imi raspunzi, raman aceasi colerica imaginandu`mi ca ai sa nu`ntelegi ceva. ti`am spus de atatea ori, important si normal e sa simti... sa simti cu fiecare celula, cum simt "ultima ta farama de dragoste" umplandu`mi si ultimul por de simtire. 2 cuvinte... sti ce? e patetic, mai mult decat dramatic, singura data cand iti doresti sa le spui, incapacitatea sa te sugrume. sa taci! e singura data cand chiar nu se poate... e incredibil de apasator felul in care imi interzici sa te iubesc si sentimentul asta se amplifica la nesfarsit.....

  2. Anonim spunea...

    p.s. ...take care (A.)

  3. Bancuri Noi spunea...

    Hey,
    Te am in blogroll de mult timp...dar vad ca tu nu ma ai
    Astept un Email sau te scot si eu

  4. habio spunea...

    esti interesat de un link exchange?

Trimiteți un comentariu