Pungi publicitare

Nu suport plasele, sacosele, pungile sau orice material publicitar care se aseamena cu cele enumerate,care au reclama de la magazinele in care ti-ai facut cumparaturi. Fac tensiune cand vad oamenii pe strada cu plasa de la Billa. Mai nou ca tot e campanie mai vezi cu PD-L sau PSD. Pungile promotionale ma scot din minti. Pe langa ca platesti pentru ele, te mai si scot in evidenta.

Evident ca si peste granita avem materiale promotionale,chiar am pus la saltea pungile de la marketurile in care am fost. Oricum mi se par decente, chiar interesante, nu de prost gust cum sunt ale noastre.

Sunt genul de om care la nevoie isi cumpara plasa cu Billa, doar pentru a nu se imprastia produsele in masina,troleu sau tramvai. Pe urma o folosesc fie in congelator pentru carne sau fie in debara, plina cu cartofi.

Sa fiu eu oare bogat si cu nasul pe sus? Sau ni se trage de la indiferenta, nepasare, lene, saracie?

5 comentarii:

  1. Andreia spunea...

    in cea mai mare parte, zic eu, e vorba de indiferenta si nepasare...noi astia mai tinerei care ne mai uitam la estetica, dar, mai nou si noi("viitorul")ne ducem la vale...incet incet...si va fi vai si amar de viata noastra...Treziti-va fratilor, k daca nu ne "evaporam" cu totii!

  2. mace spunea...

    offtopic,
    Salut,

    Mi-am schimbat adresa blogului din http://blogulumace.blogspot.com/ in http://www.blogulumace.com/.

    La tine in blogroll sunt trecut eu si blogul meu.

    Numai de bine!

  3. yobpassion spunea...

    Am schimbat blogul, de la yobpassion pe blogspot la http://blogdan.lx.ro
    am adaugat link catre tine, am sa te rog sa-mi schimbi si mie linkul din blogrollul tau

    Sanatate si de toate! :)

  4. admin spunea...

    Ce sa zic?! mie unu doar cele cu PDL etc...mi se par de prost gust...poate si din cauza ca mi scarba cand aud orce se leaga de politica romanseasca:-/...nu stiu,,,

  5. Dani spunea...

    Cred ca lumea nu isi da seama cata reclama face cu pungile in cauza...
    Sau poate ca vor sa se laude ca isi permit sa cumpere de la supermarket :)). (mentalitatea romaneasca e plina de surprize)

Trimiteți un comentariu