p.s. ...take care (A.)

2 secunde. atat... sa te privesc si sa gasesc in mine puterea de a`ti spune: elibereaza`ma! dedubleaza`ma de amperenta lasata de care incerc sa fug mereu si ma duce in acelas interior sufocant in care atingerea inexistenta a buzeleor tale inca se simte. ce radianta impregnare imi lasi....
acum lasa`ma sa vorbesc! chiar de nu auzi. stii ca eu ma pot indragosti si de cuvinte nespuse in spatiul dintre secundele care ne definesc. si dak nu imi raspunzi, raman aceasi colerica imaginandu`mi ca ai sa nu`ntelegi ceva. ti`am spus de atatea ori, important si normal e sa simti... sa simti cu fiecare celula, cum simt "ultima ta farama de dragoste" umplandu`mi si ultimul por de simtire. 2 cuvinte... sti ce? e patetic, mai mult decat dramatic, singura data cand iti doresti sa le spui, incapacitatea sa te sugrume. sa taci! e singura data cand chiar nu se poate... e incredibil de apasator felul in care imi interzici sa te iubesc si sentimentul asta se amplifica la nesfarsit.....


p.s. pentru tine A. :

-ai scris frumos ce ai scris, pacat ca nu tu ai avut inspiratia
-si dupa ce mi-am dat seama cine esti, am realizat, dinou, ca esti prea naiva
-esti un copil rasfatat, obsedat, care nu vrea se schimbe in ceva mai bun
-asa ca ramai tu A. in lumea ta si ignor-o pe a mea, asa cum te-am mai rugat
-nu te mai amagii ca ma iubesti, habar nu ai ce inseamna dragostea
-lasa-ma in pace
-nu te iubesc pe tine

5 comentarii:

  1. Ioana Radu spunea...

    Nici macar cruzimea raspunsurilor tale nu vor reusi sa o faca pe Ea sa renunte (la ideea "George"). Persoanele capricioase nu se schimba niciodata, doar invata sa mascheze acest amanunt al fiintei lor.

  2. George Nicolae spunea...

    Vorbe mari graiesti.

  3. Anonim spunea...

    Simpla coincidenta m-a pus fata-n fata cu blog-ul unui hai sa zicem "wanna be emo?"-draga george nici macar nu mai e la moda sa fii emoid:-j. Nu vreau sa particlarizez cazul tau dar pur si simplu nu ma pot abtine. Esti instabil emotional? It seems so....asta ca sa nu cred ca esti un frustrat :-<
    Nu sunt in masura ( sau daca da n-o sa afli ever asta) sa judec stilul scrierii tale dar daca as putea sa fac asta l-as incadra in "literatura fortata". Stilul ala de writer care vrea sa para undeva intre feelingul lui bacovia si persuasivitatea lui cartarescu prin alternanta atat de pregnanta intre stiluri/ stari de spirit. Ai impresia (adica vrei sa lasi impresia) ca nu stii ce sa simti, incotro s-o mai apuci. Sincer? Esti un iresponsabil care nu a depasit etapa "adolescentei"-draga de ea....si e mai simplu sa faci pe victima. Nu stiu ce vreau...ce sunt.....ce trist!

    Prefer sa concluzionez toata "abureala" asta a ta cu abundenta clipelor de plictiseala, lipsa de ocupatie.Ca pari baiat bun;)

    Asa ca dragul meu George, make luv, not stupid posts!;)

    E prea scurta vremea asta ca sa o pierdem pe "nimic" .....

    Cu multa consideratie,

    O.

  4. George Nicolae spunea...

    Draga O.

    Esti smart. M-ai citit din cateva randuri :)
    In principiu ai dreptate. Nu sunt emo ce`i drept :) Dar fug de responsabilitate. Poate fiindca am tras destul. Ma plictisesc... drept ii
    Instabil emotional.... as putea sa zic si asta... iar daca mai citesti cateva posturi o sa ma cunosti mai bine.
    Adolescenta ... habar n-am care ii treaba cu ea, dar sigur fac pe-a victima.


    Esti in masura sa imi judeci scrisul, doar de aia e public.

    In rest draga O. sper sa nu fie prima si nici ultima vizita pe aici. Te astept cu pareri si sfaturi.

    Iar daca treci prin Tm sau Ar, imi poti trimite un mail, mi-ar face place sa discutam la o cafea.

    Toate cele bune draga O. mi-a prins bine comentul tau.

  5. Ioana Radu spunea...

    George, eşti un domn.
    Eu nu.
    Referitor la "O", le iau pe rând. Perioada adolescentină ne perforează simţurile şi felul de a fi pentru următorii ani, oricât de mulţi ar fi ei. Degeaba scoatem cuiele din uşă, căci găurile vor rămâne mereu. Şi nici nu o putem schimba, uşa în cazul de faţă fiind chipul nostru spiritual. George este, cred eu, dintre aceia care nu se ascund sub măşti (vechea poveste cu măştile).

    Partea a doua care m-a deranjat. Modul lui de-a scrie, pe care îţi face plăcere să-l cataloghezi drept emo. Ce-ar fi să critic eu, ca o nesimţită ce sunt :), alternanţa limbii tale materne cu termeni din alte dialecte?

    Şi chiar de-ar fi un frustrat, cum îl "complimentezi" tu, bravo lui. Apreciază-i naturaleţea de a fi un frustrat. Dacă era un puşti ce-ţi vindea gogoşi, l-ai fi pupat în cur. Nu-mi cer scuze pentru limbaj. Nu e cazul. Eşti una dintre persoanele care digeră tot, aşa cum am digerat şi eu, mai greu ce-i drept, modul tău de a poci limba română.

Trimiteți un comentariu