Ola

I'm alive. I'm safe. Just dreaming...

Caut judecata, caut sa imi impac gandurile si sa fac pace cu ce pot.

Imi alung dusmanii si imi adun prietenii pe speed dial.

Am 9 cifre pe telefon care pot fi setate.

Le voi seta.

Pana atunci ma voi linisti si imi voi gasi pasii spre zambet.

De amintiri si de remuscari nu ma mai pot ascunde, umbra greselilor ma vor bantui mereu, indiferent daca m-am cait sau nu, iar incet accept acest lucru.

Nu ma dau batut, sunt pe filmul cel bun majoritatea timpului.

Cand voi fi pe film rau .... i will be asleep.

Gandurile imi dispar, i`m just alone in my dreams. But it`s fun.

Bineinteles ca iti simt lipsa, dar lectia importanta care deja imi sta pe masa de ani o voi invata, cu placere, cu chin, ce mai conteaza ... conteaza in definitiv sa nu ma mai atasez de lucruri care stiu ca nu dureaza.

Si care lucruri nu dureaza? Daca le-am stii am fi foarte fericiti.

In somn ma refugiez si e ok. Nu e mishto, dar e ok.

E o lume frumoasa acolo afara. O sa ies in ea cand voi fi pregatit. Momentan sunt precaut si ma ascund.

Planuri? No way. Prezentul, adica azi, secunda si atat.

Somewhere we will meet. You and me. Forever young.

Yep. Just in my dreams.

In realitate suntem fucked up.

But i`m safe. For now.

Never give up, it`s such a wonderful life. (not my advice, just a song - track 8)


So.... mersi pentru grija.





















Imi voi continua drumul. Chiar daca am parbrizul crapat si e plin de gropi in fata.





Pis!

1 comentarii:

  1. Ally spunea...

    Frumos scris!

Trimiteți un comentariu