Internet prin satelit

Bun! Am dat si de internet prin satelit! Sunt atat de incantat, de mic visam sa am o antena si sa ma conectez direct la internet prin satelit! Si vorbesc serios! Probabil prea multe filme.
Am gasit un furnizor roman, Lamit Company, care ofera pachete atractive de internet prin satelit oricarui doritor, de la clientul casnic pana la clientul gigant care are nevoie de internet pe o nava maritima. Interesant si high end!
La sectiunea avantaje ai o singura antena instalata in varful muntelui la vila personala si internet de mare viteza, constant si sigur. Ai profesionalism si siguranta care vin totusi cu un pret. Pentru un utilizator urban acest internet nu i se potriveste, dar in zonele neaccesibile retelelor uzuale de internet este singura solutie, iar pretul automat cade din discutie.
Imi pare rau ca nu am inca o casa intr-o zona izolata de unde sa imi conduc afacerile si sa am acces la internet prin satelit ca in filmele cu spioni, dar poate intr-o zi.


Recomand cu caldura sa vizitati situl pentru mai multe informatii si pentru satisfacerea curiozitatilor: http://ro.lamit.ro/lth-lamit-to-home.html

1 comentarii:

  1. laurentziu.2008@yahoo.com spunea...

    interesant , scumpicel , dar cred că face , dacă ai o vilă la munte !

Trimiteți un comentariu