Jucarii lego

Toti cred ca suntem fascinati de jucarii lego, de modul cum poti crea ceva din cateva sau zeci de piese puse pe masa aleatoriu. Spiritul creativ din fiecare se dezlantuie si poate crea diverse modele de jucarii lego care satisfac la final. Imi aduc aminte cu drag ca am primit de ziua mea acu ceva vreme un set de jucarii lego printre care un pachet de piese era pentru a construi o barca de viteza. Aveam imaginea barcii construite pe cutie si am inceput constructia. Am reusit intr-un timp foarte scurt sa pun la punct barca, sa ii atasez cele 2 motoare si in final am pus-o pe apa. A plutit, dar doar in imaginea mea am parcurs un traseu cu ea.

Jucarii lego gasesti peste tot si am observat ca interesul pentru ele a crescut semnificativ. Cu aplicatii diverse, acasa, la scoala, dezvoltarea intelectuala pe care o ofera aceste jucarii lego este impresionanta. Imaginatia pleaca la plimbare si te trezesti cu ceva palpabil construit.

Studiind constructiile as ramane tare incantat daca toate cladirile ar fi asa simplu de construit ca si cu ajutorul pieselor lego si durabilitatea ar fi maxima. Nu e chiar atat de simplu din pacate, dar treptat iau amploare proiectele caselor prefabricate si ridicate intr-un timp foarte scurt pe santier. Un fel de lego daca mi se permite.

4 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Si pruncii mei adora lego;)) !

  2. Lego spunea...

    Jocurile lego sporesc inteligenta si creativitatea copiilor

  3. Jucarii spunea...

    Care este cel mai complex set lego la ora actuala? ma refer la numarul de piese.

  4. George Nicolae spunea...

    Habar nu am, dar daca ai un link te rog sa il scrii aici :)

Trimiteți un comentariu