Road to Euphoria

Vorba lunga, saracia omului. Prima povata retinuta la nastere.

De o vreme sunt foarte concentrat pe caracterului omului de langa mine. Am mult timp de joaca, stiu.

M-am saturat destul de mult ca ignoranta si lipsa respectului sa predomine in jurul meu asa ca am trecut la fapte. Defapt la vorbe. Am inceput sa bazai lumea si sa o expun asa cum e, adica sa expun individul unui anumit grupe de persoane care il percepe de bun ca defapt ii o pula de om.

Si imi reuseste. Bine... scopul e mult mai maret. In pas saltat, cu genunchii la piept, cu o torta in mana si o furca in cealalta sa gonesc in miez de noapte spre casa inculpatului si sa ii dau foc. E drastic si urat. Nu imi sta in fire, dar futizarea la creier daca continua ma va face sa clachez.

Si atunci voi fi bucuros cand voi vedea flacarile cum ii ard culcusul.

Acest post este interpretabil, dar prezinta o bucurie meschina a subsemnatului pe care ar avea-o daca x-ulescu, futizorul de nervi, va avea parte de o nenorocire. Si daca nu va veni de la sine, ma voi ocupa eu de ea.

2 comentarii:

  1. Elza spunea...

    ma face sa zmabesc acest post. nu fii asa sigur ca dorindu-i o nenorocire acestui futizor de nervi, nu vei avea parte chiar tu de ea. asa ca... mai usor cu ganduri din astea

  2. lucian fotograf spunea...

    Voi va stresati de la orice....va reamintesca ca stresul...slabeste ....rezistenta organismului la boli si .....imbatraneste tenul...relax man:)

Trimiteți un comentariu