Haos la Urgent Curier

În 18 decembrie colet expediat. In 21 ajuns la Timișoara.
-Alo?!A venit coletul.
-Nu-s în Timișoara. Expediați-l în Curtici.
-Bine.Adresa?
-XXX. Când ajunge?
-Înainte de Crăciun.
-Mulțam!

În 28 decembrie sun la sediul Urgent Curier din Arad.
-Alo!
-Alo da!
-Aveți cumva un colet pe numele meu(și îi zic numele)?
-AWB n-ai?
-N-am.
-Nu-i ajuns. Nu se știe când ajunge că e haos. Avem colete și pentru Galați ajunse în Arad.
-Să mă sunați când ajunge la sediu.
-Bun.
-Pace.

Azi 29 decembrie 2009.
Țârr îmi face telefonul.
-A ajuns.
-Bine.

Update:
Anonim spunea...

INTRADEVAR IN LUNA DECEMBRIE 2009 RECUNOASTEM CA AM AVUT PROBLEME DIN CAUZA CONDITIILOR METEOROLOGICE SI PE ACEASTA CALE LE CEREM SCUZE TUTUROR COLABORATORILOR SI CLIIENTILOR NOSTRI PENTRU PROBLEMELE CREATE

8 comentarii:

  1. KronosBlog spunea...

    Cu ocazia Sărbătorilor de iarnă , KronosBlog vă urează un călduros LA MULŢI ANI! Să aveţi multă bucurie alături de cei dragi! Fie ca anul care vine să însemne pentru tine o nouă treaptă pe care o urci. Îţi doresc o viaţa împlinită şi fericită! La mulţi ani!

  2. Anonim spunea...

    INTRADEVAR IN LUNA DECEMBRIE 2009 RECUNOASTEM CA AM AVUT PROBLEME DIN CAUZA CONDITIILOR METEOROLOGICE SI PE ACEASTA CALE LE CEREM SCUZE TUTUROR COLABORATORILOR SI CLIIENTILOR NOSTRI PENTRU PROBLEMELE CREATE

  3. Anonim spunea...

    urgent curier sunt cei mai naspa , intarzie !!!

  4. Anonim spunea...

    Cei de la Urgent Curier sunt singurii care se zbat sa ajunga la destinatie cu fiecare expeditie. Chiar in conditiile meteo care au fost nu au inregistrat intarzieri la livrare mai mari de 24 ore.

  5. George Nicolae spunea...

    Si pe restul ii doare in șlap?

  6. Anonim spunea...

    Comparativ cu FAN/SPRINT/CARGUS.......nu intervine termen de comparatie. CURIERII ,,URGENT'' sunt politicosi, prompti si sinceri..daca se ivesc probleme, macar ai de la cine solicita o informatie. Si apoi, cine sunt perfectii? Poate cei de la Posta Romana.......caci datorita lor au aparut firmele de curierat. Mentineti-va asa, si veti depasi TCE SI DHL!!!!!!!
    FELICITARI URGENT CURIER!!!!!!!
    ZONA MOLDOVA/MUNTENIA

  7. Anonim spunea...

    Sincer mor cand vad ca se trezeste cat un destept ca lui nu i-a ajuns coletul,dar sa il vad pe client dupa un drum facut la volan in masina lui personala pana in Bucuresti cum se simte si mai ales pe ZAPADA.

  8. George Nicolae spunea...

    Ma doare la patina care e problema firmei atata timp cat ii dau banul si imi garanteaza niste zile sau ore maxime pt transport.

    Sa puna pe site atunci ... cand e zapada... delay 1,2 zile etc sau sa ma anunte in kakat care ii smekeria, nu sa stau si sa astept ca bou si EU CARE AM PLATIT SA DAU TELEFOANE DUPA EL.

    E CORECT SI LOGIC?


    Ba.... plm frate. NU fi aiurea!

Trimiteți un comentariu