Vplay.ro se grabeste

La bani! Pentru ca in ultimul timp s-a discutat excesiv pe tema vplay.ro in blogosfera romaneasca si poate pe la bulgari si poate si la unguri, ei fiind frustrati ca nu au acces, vplay a luat atitudine si s-au hotarat sa faca mai multi bani.

Altfel prin introducerea timer-ului de 20 de minute inainte de orice serial o sa futizeze lumea la cap incat o sa plateasca abonamentul de Vip.

Eu... cum ma uit la maxim 2 seriale pe zi imi convenea sa fiu user de rahat pentru ca vedeam doar 2 video-uri fara nici un fel de pauza si salut. Acum cand imi baga timer inainte de fiecare video-u am zis da-te drek si le downloadez de pe torrente. Nu va dau bani nici daca ma impuscati.

Vplay... ilegalilor!!!! :))

Si era sa uit... au scos serialele romanesti probabil pentru a nu intra in colimatoriu. Bravo! Bravo!

Faceti bani rapid, gramada!

Vplay.ro ... chiar imi place de voi! Asa ca bafta! Iar cand o sa fiti in Ibiza pe plaja sa va ganditi ca ati fi putut bea o apa plata in plus daca as fi platit si eu abonament! Sac! Pac! Cotcodac!

7 comentarii:

  1. Blob spunea...

    Timerul e intradevar o pacoste. Inainte aveam mai multi useri creati si ma logam pe rand, si vedeam cate episoade vroiam, acu e nasol rau... poate mai apare vreun site pe nisa asta.

  2. George Nicolae spunea...

    Am gasit prin adsense: serialepenet.ro

    pop-up-urile ma omoara, in rest... m-am uitat doar la un episod dintr-un serial.

  3. Rares spunea...

    tu vrei sa te uiti la filme moca.

    cheltuielile pe care vplay sau altii le au, nu iti sunt cunoscute, si nu le plateste mata, ca na, tu nu ai treaba cu hostingul, ai blog moca :)

  4. George Nicolae spunea...

    am cont platit :))

    pana la urma isi cumpara o sticla de jack, doar de la mine

    pace

  5. George Nicolae spunea...

    Si cat poate fi hostul?

    Imi cumpar de 3000 de euro un server si mi le tin toate acasa sus! Si platesc si banda de net 100 de euro sa fiu linistit! Hai 200!

  6. Rares spunea...

    cumpara tu alea si apoi cand o sa incepi sa iei bani de la membri, eu o sa fiu primu care te injura, ca de ce iei banii.

  7. George Nicolae spunea...

    Daca imi oferi materia prima adica serialele de la a la z, pun eu toti banii si facem treaba.

    Daca ma descurcam in ale programarii aveam blog pe domeniu, aveam site cu seriale samd.

    Iar cum concidenta face sa am tangente cu servere si alte chestii de genul, imi permit o parere legata de partea hard.

    De soft... nimic.

    Ca nu e avizata din punctul tau de vedere sau parerea mea e proasta, te rog sa ma critici in continuare fara nici o suparare. Poti sa ma injuri in caz ca ai tangenta cu staff vplay si au deranjat ofensele mele.

Trimiteți un comentariu