Hosting gratuit: 2 experimente

1. www.freehosting.com unde am gazduit 2 site-uri cu baza de date, cpanel, mysql si tot ce vrea patina ta. Urmeaza ca erorile in baza de date sa se pronunte destul de des, iar culmea face ca atunci cand un site e cazut celalalt si mearga(probabil am prins 2 servere diferite).

Concluzie: cade des.

2. www.icserv.ro unde am gazduit 1 site. Am ales pachetul gratis in detrimentul celui cu 2 euro pe luna in speranta unei bune functionari. Dar degeaba: cade! Desigur Cpanelul e sus, iar baza de date e in plop.

Concluzie: ciudat.

Do to:
1.reinstare Wp
2.testare cateva zile sa vedem daca problema persista sau poate cineva imi va raspunde la emailul primit sau pe forumul blogerilor care din pacate e mort si el.

Update

Suportul de la Icserv functioneaza si problema are o solutie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu