Imi e groaza sa adorm

Cosmarurile revin si e trist cand te trezesti speriat, panicat si fara nici cea mai mica idee cu ce ti se intampla. Visez tot felul de intamplari care sunt imposibile, cu personaje aleatorii combinate, intalnite pe parcursul vietii, mai mult sau mai putin relevante, toate rastalmacite si alandala.
Imi e frica sa ma pun la somn, sa inchid ochii pentru ca nu stiu ce va urma si nu stiu cum va voi trezi.
Mi-ar place sa visez ca stau pe o banca ca in poza alaturata, la apus de soare, intr-un mediu civilizat, curat si cel mai important lucru: fara grija de maine.

Sa ma relaxez, sa beau un frappe, poate si o tigara, sa mananc o inghetata si sa plec linistit spre casa.

Wallpaper de la hd wallpapers 1080p

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Am trecut si eu pe acolo si cred ca timpul vindeca cel mai bine :D

  2. George Nicolae spunea...

    Cu siguranta. Dar pana trece... ce ne facem?

Trimiteți un comentariu