Dol.ro si incompetenta romaneasca. Sau Diverta online esec total.

Dol.ro e un mare site anexat magazinelor Diverta care are produse spre vanzare mai mult indisponibile in stoc, dar cu termen de comanda intre 1 si 15 zile. Trecand peste asta ajungem imediat la incompetenta unor angajati din cadrul sistemului.

Am primit un voucher pentru cumparaturi in magazinele Diverta sau de pe dol.ro pe care am vrut sa il folosesc pentru achizitionarea unor produse si deja imi vine sa il folosesc pe post de hartie igienica.

Fac o comanda online, atasez voucher-ul si astept sa fiu sunat. Ma suna o domnisoara dupa 30 de minute si imi cere sa ii confirm voucher-ul si ma intretin cu ea la povesti legat de comanda mea. Totul okay. A doua zi ma suna o alta domnisoara si plina de cofeina in voce ma anunta ca unul din produse nu este in stoc si ma intreba daca doresc sa continui comanda. Evident ca nu, tinand cont ca produsul nu o sa revina in stoc in maxim 15 zile cum e specificat pe site-ul rosiatic dol.ro

Convenim sa anulam comanda si pe urma discutam de voucher-ul meu. Ii explic ca vreau sa il folosesc in magazinele Diverta si o intreb daca e scos din sistem si ma pot duce la cumparaturi. Desigur ca imi unda libera foarte rapid si speriat ma repet. Se repeta si ea zicandu-mi ca pot cumpara linistit cu el din mgazinele Diverta cand doresc. Deci si peste 5 minute. Bun.

A doua zi imi fac prezenta in magazinul Diverta din Atrium Center Arad prin care batea vantul probabil din cauza inaugurarii unui nou mall in Arad. Imi aleg produsele si ma duc la casa. Scot voucherul si mi se panicheaza caserita. Ma panichez si eu. Wtf in gandul meu. Vine alta fata si preia situatia. Defapt ia telefonul si suna ca nu stia ce dracu sa faca. Suna pe Isus si discuta cu el. Astept 15 minute si imi zice ca mai dureaza caci trebuie sa sune sa faca confirmarea voucher-ului telefonic. Electronic nu? Treaba lor.

Vine inca un tip si ma panichez rau. Zic: ma bat astia ca am venit cu voucher si le-am dat de lucru. Tipul suna pe Sfantul Petru si afla ca voucher-ul e folosit deja. Ii explic situatia legata de comanda online de pe dol.ro, ii povestesc despre anularea comenzii, despre discutiile de pe linia fierbinte privind anularea comenzii si despre posibilitatea ca incompententa celor care se ocupa online de comenzi sa ma afecteze. Ma intelege si suna pe Sfantul Pavel. I se spune ca directorul care se ocupa cu voucher-ele e intr-o sedinta si nu poate discuta. Imi ia numarul de telefon si ma asigura ca astazi voi primi un raspuns.

Intru pe dol.ro merg la pagina de contact, vad sesizari, sun, expun problema si ma fac inteles. Mi se da numarul si adresa de email al managerului site-ului si sunt rugat sa il apelez pentru a discuta.

El se numeste Teo Dimache si este omul care m-a asigurat ca in jumatate de ora voucher-ul poate fi folosit.

2 comentarii:

  1. Natural spunea...

    Te-a asigurat "din vorbe" sau ti-a facut si o asigurare? :)) Pana ne mai povestesti cum s-a terminat, am mediatizat patania ta in Blog and roll

  2. George Nicolae spunea...

    M-a asigurat din vorbe. Iar dupa vreo 2 ore m-au sunat cei de la Diverta.

    Si am ajuns in mall si surpriza: nu era curent :)

    Dar am rezolvat pana la urma. Greu. Foarte greu.

Trimiteți un comentariu