Rca: old school vs new school

Ca tot vine recensamantul populatiei 2011 si vorbim de statistici, am facut si eu o mica analiza a oamenilor care incheie o polita de asigurare obligatorie rca la standurile din mall-uri sau complexe comerciale: astfel populatia majoritara care cauta un rca ieftin la standuri sau tabere cum imi place sa le numesc, depaseste 40 de ani. Acest lucru l-am observat in Arad in mall-uri dupa 3 saptamani de studiu, deci populatia tanara, mandra posesoare de autovehicule, isi incheie polita ori la sedii de brokeraj rca arad ori online. Iar online lucrurile stau foarte bine, ai foarte multe site-uri care se ocupa cu asigurari si foarte multe oferte.

Ieri cautam prin mersul trenurilor un tren de la Arad la Bucuresti, iar totul a fost atat de complicat pentru ca mi-am iesit din mana. De la tabela 200, mergi la alta tabela si tot asa si intr-un final aflii exact traseul trenului ales. In schimb, pe internet, vezi infofer.ro, totul se face foarte rapid, in maxim 1 minut ai aflat trenurile, traseul, timpul opririlor in statii, absolut tot ce vrei sa stii.

Exemplul se aplica si in domeniul asigurarilor auto si ce altor asigurari or mai fi. Ma duc la nenea de la stand si il intreb de asigurare. Daca am norocul ca el sa fie foarte pregatit aflu repede exact pretul care ma stimuleaza sa ii dau banii, firma asiguratoare si eventual alte clauze. Pana se uita in talon sau ii spun cmc cat si alte detalii dureaza, iar online ajutat si de calculator rca aflii instant toate preturile pe 6 sau 12 luni, cat si o comparatie intre toate firmele asiguratoarele care pot elibera polita.

Desigur...poti sa zici ca dureaza pana iti ajunge si acasa, ca lucrul care il ai gata facut de tine in fata ta e mai bun sau iti place sa iti inchei afacerile personal cu mana ta, nu e nici o problema, nu e nici un mare dezavantaj, e la atitudinea fiecaruia de a-si alege unde, ce si cum. Iar cel mai important: la cine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu