AlphaClick e rudimentar

4 ani de zile am folosit cu succes HomeBank de la Ing. O interfata foarte mishto si colorata, cu o multitudine de optiuni, extrase de cont cum ai tu chef, notificare sms si alte optiuni foarte utile.

La primirea parolei si a userului de la AlphaClick primesti si un set de instructiuni. Ai nevoie obligatoriu de internet explorer pentru a-ti instala un certificat de securitate, iar dupa 10 minune de chin m-am retras si m-am intrebat daca m-am tampit caci nu am reusit sa il instalez cu tot cu instructiunile in fata. Intr-un final, dupa o baie in Mures am reusit sa il instalez. Ca am avut contul inca inactiv e o alta problema rezolvata in 15 minute dupa apel la serviciul clienti.

Dupa ce am intrat in cont interfata m-a dezamagit, iar faptul ca nu imi pot printa dovada efectuarii unui transfer bancar, iar extrasul de cont foarte sumar si beta ma dezamageste. Iar 2 lei per tranzactie imi displace.

Faptul ca Ing m-a obisnuit cu o interfata user friendly ma face ca toti banii din contul Alpha Bank sa ii trec in contul Ing de unde imi voi face platile lunare. De ce? Pentru ca e mai performant sistemul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu