Eternul sentiment

Beat sau treaz, vesel sau trist, in orice stare as fi, inca ma gandesc la tine. Tu inca esti o camasa pentru mine. Ma imbraci perfect, te mulezi perfect peste corpul meu, coapsele ni se ating, vocalele se aud, tu mi te potrivesti. Caracterul tau il completeaza pe al meu, ochii tai sunt in contrast cu ai mei, parul tau il depaseste pe al meu, buzele tale sunt etanse pe gura mea. Ma poti sufoca intr-o secunda, fizic, psihic, sunt pe culmea indulgentei tale. Tu esti motivul pentru care sunt, tu esti toate motivele mele. Pentru mine soarele rasare si apune odata cu tine. Nu pleca, stai langa mine, adormi in bratele mele, vei fi in siguranta, nimeni nu iti va face rau, eu iti vreau doar binele…


Si modul cum te legi la sireturi te face adorabila, felul cum pasesti si cum vorbesti ma fac sa fiu, fiecare lucru pe care il faci ma face sa tresalt. Simpla ta existenta ma face sa vibrez. Te vad si acum iesind din mare, in spatele tau soarele apunea, costumul iti era mulat pe sanii perfecti,iar gatul tau ma chema sa il alint. Te-am alintat la apus de soare pe malul marii, valurile tinandune companie, intrand si ele in jocul iubirii,iar pe fundalul dragostei implinite se mai auzeau doar pescarusii care zburau spre infinit.


Dand in melancolie la o ora nepotrivita din noapte ma invinuiesc degeaba, imi pun diverse intrebari ale carui raspunsuri pot veni doar din gura ta, iar tu imi ceri sa te uit, dar imaginandu-ne pe noi doi impreuna da prea mult sens ca sa ignor. Esti febletea mea, esti printesa de sub clar de luna, sunt fat frumosul tau care ti-ar indeplini toate dorintele.


Oftand la clipele cand “eram” si “te alintam”, raman singur in noapte, ca un strain pe aceasta lume care nu isi are rostul fara tine. Raman doar cu capacitatea de a spune si a nu mai pune in practica, raman doar cu simpla mea iubire pentru tine, raman cu eternul sentiment pe care ti-l voi purta mereu.

Te iubesc!

5 comentarii:

  1. grundbow spunea...

    din ciclul MMFV?

  2. Unknown spunea...

    Salut George, m-am uitat peste blogul tau si iti propun un link exchange. Astept un raspuns de la tine.

  3. Edith spunea...

    salut
    in blogroll ma ai aorist-Edith cu vechiul link(aorist-edith.blogspot.com)
    am trecut pe domeniu propriu
    trece-ma te rog www.edith21.info
    si numele sa fie edith21.info
    merci anticipat

  4. George Nicolae spunea...

    NU.Nu din ciclul MMFV. DIn ciclul IMFV

  5. Anonim spunea...

    Frumos, Nicu.

Trimiteți un comentariu