Rdslink vs clicknet

Sunt trist, asa, in sinea mea si plang cateodata in intuneric pentru ca in sat nu am rdslink. Nu pe bune. Chiar sunt dezamagit ca rdslink Arad nu s-a gandit sa traga niste fire si prin satul natul. Asa stam pe clicknet si pe providerul local, care ii cool de altfel.

La click net preturile incep de la 3.6 euroi (cred ca 15 lei) iar la rdslink de la 29 de lei. Si ai viteza, nu gluma.

Eu nu am priceput pana acum si fac pariu ca nici de acum incolo nu o sa pricep, de ce clicknet-ul ne onoreaza cu o viteza asa mica. La abonament tipic de 2 Mbps downloadezi cu max 200 kb/s, iar la rdslink tragi cu cat te tine placa de retea si hardu. Am prins 9 Mb/s, ma mir ca nu mi`o explodat hardu.

Si sa revenim. La un pret de 29 de lei., cu rdslink ajungi pana la 9 mb/s (proprie experienta), iar la clicknet cu habar n-am cat (prea multe oferte, discounturi, gratuitati) 200 kb/s, deci 1mb impartit la 4.

Daca stie cineva care e secretul de la clicknet sau care e strategia de piata va rog sa postati sau sa imi dati un email. Chiar vreau sa stiu care ii smekeria.

Pana una alta...... daca sunteti abonati la rdslink, clicknet, upc sau alti provideri astept pareri. Am mai dezbatut despre rdslink pe blog, asa ca subictul e inca deschis.

4 comentarii:

  1. TOMIS TRAVEL spunea...

    Ai dreptate , Romtelecom tine pretul jos, dar si calitatea serviciilor de internet e proasta .

    Merg pe ideea un internet ieftin si slab, doar de un messenger si un email.

  2. Anonim spunea...

    Si eu am internet de la Romtelecom. Sa zicem ca sunt multumit de cum se comporta... Doar ca platesc cam mult.

  3. Anonim spunea...

    Eu am conexiune la diginet 100 mb/s si am descarcat program de pe internet cu aproximativ 11 mb/s.

  4. George spunea...

    Salut eu am RDS si sunt extrem de multumit de ei ,iar ca pret sunt foarte ok

Trimiteți un comentariu