Jucarii pentru copii ... spune da!

Sa nu fim mari si avari, fiindca cu totii aruncam cate un ochi cand trecem prin supermarket la raion cu jucarii pentru copii. Toti am vrea un trenulet imens, o pista de curse, o masina mare cu telecomanda sau un Scooby Doo urias.

Tanjim cateodata la vremurile bune din copilarie, cand jucariile pentru copii erau un fel de lucru sfant. Cu totii asteptam zilele aniversare sa primim cadouri si sa incepem sa ne jucam cu ele.

Mallurile sunt pline de jucarii pentru copii, din ce in ce mai pretentioase si evident mai costisitoare. Mi-ar place la nebunie sa imi cumpar un monster truck cu telecomanda cu care sa ma joc prin curte toata ziua, nostalgic fiind.

Online-ul are o nisa de jucarii pentru copii in plina dezvoltare, de la cele mai clasice, pana la cele mai robotizate, oferta e foarte bogata.

Am vazut tot mai des minunatele aparate, adica o cutie cu geamuri, in care se afla o macara cu care poti sa iti ridici o figurina de plus din intreaga gramada contra a cativa lei. Eram un fan, pentru ca aveam talent la ridicat si privirea formata pentru sansele reale de recuperare a banilor prin prinderea unei jucarii pentru copii.

As vrea ca intr-o zi sa imi pot permite sa am o camera, plina cu jucarii pentru copii, sa fie locul meu de refugiu, un adult intr-o lume mica a jucariilor.

Poate inca nematurizat ma declar totusi fanul numarul 1 al jucariilor inteligente, cu rol creativ si stimulator al imaginatiei.

Asa ca spune da, atunci cand e vorba de jucarii pentru copii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu