Nelamurire: Vplay.ro, eztvlinks.com si altele

Eztvlinks.com sustine in descriere ca situl lor de vizualizat seriale online e legal: "EZ TV Links, your one stop source for all your favorite legal streaming TV series." , iar vplay.ro nu sustine nimic: fara disclaimer sau alte precizari.

Pe langa cele 2 situri mentionate mai gasim cu zecile, dar cele doua, fiind profi, mi-au atras atentia.

Am trimis un email administratorilor, rugandu-i sa imi explice daca au cumparat drepturile de autor sau in ce baza legala functioneaza, dar probabil va fi ignorat.

Asa ca... dragi vizitatori ... ma puteti lamuri voi?

Update:

Un email am primit de la eztvlinks, iar vplay.ro inca se trage pe cur.

"
Most streaming movie and episode websites take an illegal copy of a TV show and then upload it to a video sharing site like youtube or megavideo, then they embed or link to that video. This is illegal and against copyright.

The videos on my website are hosted by the content owners and have commercials in them that help the copyright owners make money. For instance the Jersey Shore episodes on my site are hosted by MTV not megavideo, youtube etc. I didn't upload them.. MTV did."

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Deci eztv e oarecum legal ? Pe vplay nu cred ca mai merg, nu am chef sa ajung in puscarie pt ca ma uit la Desperate Housewives....

  2. Anonim spunea...

    Multi nu stiu ca acesta lege a copyrightului pedepeste pe cel care foloseste ilegal niste copii ale diverselor materiale, in scopul de a castiga bani fara a plati autorilor de drept. Concret..am un site, pun filme si reclama, eu castig cine are drepturile filmului nu...am pus-o. DAR vplay nu are reclama, cu cere bani, singura chestie e sa-ti faci ccont si atat. deci unde e frauda?

Trimiteți un comentariu