Eu as...

As scrie filozofii, dar o sa le pastrez pentru betie, asa macar vor avea sens pentru toti care impart aceiasi sticla de vodka cu mine.

As scrie despre dragoste, dar multi prefera sexul.

As scrie despre prieteni, dar mi se va bate obrazu si mi se va arata coltul.

As scrie despre scoala, dar nefiind un model se considera ca punctul de vedere nu e sustinut.

As scrie despre ploaie, dar cred ca toti suntem plouati suficient.

As scrie despre page rank, seo, schimb de linkuri, dar pe cine intereseaza?

As scrie despre o piesa, dar nu mai am boxe sa o simt.



Si pentru ca unii sunt satui de conditionalul optativ, subscriu si iau atitudine: invat!

1 comentarii:

  1. Aura spunea...

    Eu as zice sa incerci sa scapi de conditionalul optativ hotarandu-te sa scrii despre toate aceste lucruri... Ne pot interesa multe lucruri, mai ales pe noi, romanii, care ne pricepem la orice si mesterim de toate:P
    Intre timp...spor la invatat!

Trimiteți un comentariu