Avatar yahoo messenger

Un procent mare din utilizatorii de yahoo messenger isi pun ca poza de avatar o aspiratie a vietii personale, un vis pe care spera sa il implineasca.

Mai concret: am intalnit avatare pe yahoo messenger cu masini de lux, cu excavatoare, motoare, plaje exotice, boxeri armani.

-masini de lux: speri ca intr-o zi sa iti cumperi bmw-ul din avatar
-excavatoare: studiez inginerie si sper sa proiectez sau sa coordonez un excavator
-motoare: am o poza cu un hayabusa la 340 km/h, sigur voi merge si eu cu atat candva
-plaje exotice: la anul o sa plec in dubai... da da... la anul
-boxeri armani: sigur o sa mii cumpar originali, ca astia de pe mine is fake-uri

Exemplele pot continua.

Deci sa inteleg ca poza de la avatar e aspiratia?


Iar intrebarea bomba: daca eu am poze cu tigari si cafele inseamna ca toata viata vreau sa fumez si sa beau cafa?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu