De ce si magazin virtual?

Majoritatea patronilor de microintreprinderi sunt foarte reticenti cand e vorba de un magazin virtual, reticenti pentru ei ca si investitori, dar nu pentru ei ca si cumparaturi. Indiferent de industrie, de mediul de activare a companiei in cauza, un portofoliu care sa cuprinda si un site de prezentare, fie si magazin virtual e necesar.

Avand o activitate de vanzare en-detail sau en-gros, esti in relatie directa cu clientul, putand sa ii studiezi dorintele si nevoile de cumparare etc. Avand sansa de a interactiona cu lumea oamenilor de afaceri, o conditie principiala, imperativ necesara, inainte de ati prezenta firma e si un site online, in speta un magazin virtual care sa iti descrie si sa iti prezinte afacerea pe care o patronezi, la fel ca si magazinul fizic.

Pe timp de criza remuneratia e tot mai greu de obtinut pentru serviciul oferit, dar modificand strategia de atacare e pietei si cu un magazin virtual vei constata ca e un plus bun venit. Afacerile cu sediile fizice se vor transforma si in afaceri online, o buna strategie de intampinare a curentului online printr-un magazin virtual va fi un succes.

Un magazin virtual poate la fel de bine sa iti reprezinte magazinul fizic, iar pastrandu-le pe amandoua si exploatand pietele de vanzare atat online cat si cea clasica, vei acapara cu mare usurinta nisa propriu-zisa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu