Adidasi de firma (the story)

Acum o saptamana ma dadeam pe cateva site-uri in cautarea si cumpararea unor adidasi de firma. Satul de Saper, Shanlian sau Taima am sperat sa imi gasesc o pereche de adidasi nike care sa ma tina minim lunile ce au mai ramas din acest an. Am avut parte de niste search-uri intense si intr-un final am gasit un site cu preturi bune si adidasi pe gustul meu.Am ales sa cumpar online pentru ca am prins incredere in site-urile de comert, pana acum nefiind dezamagit. Cu un pret decent, calitate superioara si un model in tendintele actuale, deja si-au amortizat banii investiti datorita aprecierilor si a confortului oferit.

Beware. I'm cool!

P.S. Voi ce adidasi preferati ?

2 comentarii:

  1. Natural spunea...

    Si ce faci daca nu se potriveste marimea de la adidas cu marimea piciorului tau?

  2. Vasilica spunea...

    Si mie mi-a luat ceva timp sa-mi gasesc o pereche de adidasi de firma, de calitate si la un pret accesibil. Dupa indelungi cautari, am gasit un magazin virtual cu adidasi si acolo am gasit exact ce voiam.

Trimiteți un comentariu