My new love

Acum 2 ani mi-am cumparat primul laptop, e un Packard Bell care m-a facut sa il ador. Cum anii au trecut el s-a devalorizat, astfel de la 20 si ceva de milioane cat am dat pe el a ajuns pe la 10 si un pic. Zilele trecute am considerat ca si-a facut datoria si ar trebui sa il inlocuiesc cu altul. Astfel am cautat pe google un laptop Dell, sa fie cu o oarecare istorie si sa aibe grade de rudenie cu laptopul sus mentionat si am gasit un Dell Studio de la itgalaxy.ro. E mishto, arata foarte bine si memoria dubla ram pe care o are fata de actualul face ca banii sa imi iasa deja din portofel.

Banii care i-am dat acum 2 ani, cumpara in prezent un Dell Studio 1745 de doua ori mai bun. Fara nici un dubiu o sa il achizitionez in curand de la itgalaxy, un magazin online care sper eu sa isi merite motto-ul: the best it supplier.

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Salut,
    Uite caut si eu un laptop nou si am vazut acest laptop pe care l-ai cumparat si tu. Daca poti sa imi dai ceva detalii despre el cum merge are ceva probleme.
    Multumesc
    mess id biaggio_ionut

Trimiteți un comentariu