Despre licitatii online

Suntem necivilizati si cu incultura de la mama ei cand vine vorba de licitatii online. Suntem atat de jegosii incat ne doare la patina de compatriotul nostru si respectam alte nationalitati. Sunt foarte sigur ca de pe ebay.de cumparam daca licitam, iar de pe okazii.ro inca stam sa ne gandim si sa o lalaim chiar daca am licitat.

Si scriu afectat de un tip care a licitat, mi-a cumparat produsul teoretic, m-a sunat sa ne intalnim si mi-a dat pas. Si ne-am intalnit si mi l-a criticat si m-a jignit oferindu-mi un pret mai mic. Pozele erau puse online, erau aidoma cu realitatea, pretul era fix, dar el a licitat si a sperat ca suntem la piata.

Si i-am spus sa termine si sa imi dea pace, decat sa se traga pe cur ca un jenant bagandu-mi de vina pe nedrept si total absurd(mi-a aratat o zgarietura pe care nici cu lupa nu o nimereai), mai bine sa zica ca si-a baut banii si il intelegeam.

Cultura cumparaturilor online inca e in faza incipienta, dam peste tot felul de prosti sau de oameni indecisi care strica planurile de vanzare.

De ce in Ro facem mizerie iar dincolo nu?
De ce extern cumparam cand licitam si aici nu?
Sa cumpere oare, din afara, doar oamenii faini?

Inca vrem sa facem afaceri la coltul blocului mancand in acelasi timp seminte, fumand o tigara si ragaind berea la pet beuta pe datorie.

Cultura se dezvolta impreuna cu societatea, iar daca societatea in care traiesti este infecta, totul e un dezastru.

Daca toti ar fi cumparatori sau vanzatori modeli cred ca ne-am plictisi prea tare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu