My chilling day


Duminica e ziua mea preferata, am mai declarat de cateva ori in cadrul blogului. Toata lumea e relaxata, e sedentara, creierul nu se agita excesiv, nu iese din casa si linistea predomina.

Astfel duminica ma pot duce linistit oriunde, fara nici o grija pe cap, fara sa dau nas in nas cu tot felul de oameni.

O atmosfera relaxanta, demna de poveste, o zi care merita petrecuta cu prietenii apropiati la o terasa sau intr-o incapere luminata pentru a lasa optimismul zilei sa intre in tine.
Imi reincarc bateriile duminica pentru ca restul saptamanii sa fiu fresh. Imi place sa calatoresc cu trenul, iar astazi drumul spre timisoara a fost trait la maxim.

Am spus pa gandurilor negre si m-am lasat prada muzicii din casti. Am trait momentul, am savurat peisajul, am calatorit cu mintea acolo unde sper ca voi calatori cu trupul.

Va salut cu respect si maxima relaxare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu