De la Hollywood spre tigara electronica

Junior fiind, prin generala, fara griji si fara bani, in vremea imediat dupa comunism cand nu aveam telefoane mobile si nici calculatoare, copil de la tara dar cu buna educatie urmaream insistent orice miscare a persoanelor adulce care ne veneau in gospodarie. Si un lucru se repeta de fiecare data. Duminica, dupa pranz, se iesea in curte, la terasa cu o cafea si un pachet de kent. Si se fuma si se consuma cafeaua si se ziceau povesti si toata lumea e relaxata. Evident ca se primeau tot timpul interdictii, vezi ca nu e buna, vezi ca nu iti face bine, urmat de intrebarea mea: dar tu de ce fumezi?

Si nu primeam raspuns. Oricum, aveam sa descopar in timp care e provocarea cu tigarile si imi raspund singur la toate intrebarile. Si tot pe vremea aia se vindeau tigari la bucata, erau si pachete de tigari cu doar 10 bucati. LM era la moda, pachetul rosu cartonat te atragea.

Eu aveam o treaba cu Hollywood-ul caci ma uitam la o gramada de seriale unde actiunea se petrecea acolo. Cred ca si saved by the bell. Si intr-o zi, intr-o alimentara, cand m-am dus dupa eugenie am vazut tigari hollywood si am ramas impresionat. Imi aduc aminte si acum clar cum aratau. Un rosu aprins, un pachet bine structurat si bine evidentiat scrisul. Cu greu am reusit sa procur un pachet, a trebuit sa mint ca m-a trimis unchiu si asa mai departe.

Victorios, chiar triumfator, mi-am cumparat si un capucino de alune, pe care il savurez si acum dupa ani cu maxima placere si m-am pus pe jos in garaj, in spate la Dacia galbena si am aprins pentru prima oara tigara. Cu capucino. Sa fiu ca si cei de duminica. Nu am stiut sa o fumez, am tusit, m-am inecat, era foarte tare, dar gestul a fost extraordinar. M-am simtit si eu bine. Nu stiu inca ce fel de bine, dar am fost fericit.

Si am continuat idila, mai fumam dimineata, mai fumam cand mergeam la strand, fie la suc, fie la capucino, si am reusit intr-o saptamana sa termin pachetul. Odata cu terminarea pachetului am facut greseala sa fumez in curte, sa nu ma ascund si ceva vecin m-a vazut si a iesit scandal.

Trecand peste copilariile mele, am ajuns la facultate unde tigara mi s-a parut obligatorie tinand cont de nivelul de stres pe care mi l-am creat. Continuam cu serile in cluburi unde pachetul se duce intr-o noapte si ajugem la ideea si necesitatea de a ma lasa de tigari.

Am inceput cu hollywood, am continuat cu diverse, insa brusc nu am reusit pana acum sa ma las de tigari. Am avut tentative cu tot felul de trick-uri insa fara succes. Doar cand sunt bolnav si iau injectii nu pot fuma. Oricum nu imi doresc.

Cred ca tigara electronica va aduce finalul pentru acest capitol de fumator, primind recomandari pentru Tigari electronice Sailebao

Am fumat electronic, am fumat la locul de munca, am fumat in masina, mi se pare in regula. Insa mie mi-a lipsit ceva. Cred ca cana de capucino. 

1 comentarii:

  1. Dan spunea...

    Sa speram ca se vor incheia aceste vremuri, insa la cate publicitate negativa mascata au facut producatorii de tutun (si inca fac) este posibil sa nu se intample asta...

Trimiteți un comentariu