Ghid turistic

Va rog sa ma contraziceti daca nu e asa. Pana nu demult, cel putin in grupul meu, era in aer principiul ca daca vom pleca in excursie nu ne cautam cazare de aici, ci ne cautam cazare cand ajugem acolo caci va fi mai ieftin. Cred ca multa lume a plecat pe ideea asta, cu siguranta unii au gasit si altii au regretat.

Si cand zic de grupul meu, ma refer la rebeli fara mila, prunci cu masterul de terminat sau cu job-uri entry level. Suntem noi, prietenii din copilarie.

Am fost plecat anul trecut aproape spontan la mare, la Navodari, era concert the mission si veneau o gramada de dj. Am cautat online cazare si asa mai departe, insa am abandonat. Am zis ca suntem putini si rezolvam acolo mai ales ca mergem cu o zi inainte de concert si ar trebui ca statiunea sa fie aproape goala.

Ne-am urcat in masina si dusi am fost. Am ajuns acolo pe la 4 si jumatate dimineata, ne-am dus la rasarit pe plaja, am trantit niste poze, am mancat niste sandwiciuri si ciocolati, am deschis si o bere si am asteptat in pustiu, pe la sosea pe undeva, pe unde erau semne cu cazari sa se trezeasca si localnici sa ne invite la o camera.

Sprijiniti de masina au inceput muncitorii sa mearga la lucru, probabil pe la santierul naval ca altceva nu vad ce ar fi si au trecut pe langa noi. Cum bairamul a inceput cand am desfacut prima sticla de bere s-au lipit doi. Le-am dat bere, le-am dat tigari si am inceput sa povestim. Ei defapt veneau de la munca. Oricum dupa ce am intrat in vorba si au inceput sa ne cunoasca ne-au prezentat in mare statiunea, in Navodari nu ai ce vedea, doar vilele oamenilor cu capul pe umeri. Ne-au facut cunostinta cu o tanti care se ocupa cu cazari si am reusit sa ne luam o camera.

Experienta e reusita. Si e mishto. Pentru ca eram aici la noi, in tara, tineri si descurcareti. Dar daca pleci dincolo? Intr-un road trip eventual?

Cred ca ne-am cizelat, suntem responsabili acum si ne facem rezervari din timp. Cautam prin agregatoare, cautam si ne rezervam prin site-uri specializate. Spre exemplu cand voi pleca in UK  imi voi cauta Cazare Londra si voi rezerva de aici, voi lua si bilete de avion si toate cele. Se pare ca dintr-un singur loc.

Nu mai e timp pentru prospectari si nici pentru peripetii. Mergem la sigur. Cautam, rezervam, plecam.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu