Am blog, dar n-am un leu

S-a discutat intens pe forumuri si pe blogurile personale problema monetizarii, problema profitului dintr-un blog personal. Concluzia vine de la sine: ai nevoie de trafic.

Cand esti mic nu ai multe variante. Serviciile de afiliere sunt deja exploatate de blogerii mari, adsensul e incet, neogenul se lanseaza incet, ofertele pentru bannere nu vin, asa ca o sa incerc sa scriu posturi platite prin intermediul BPP. Daca lucrurile vor fi asa cum se explica pe site atunci un venit ar fi asigurat. Sunt optimist.

Si pentru ca nu am gasit in search-ul meu rezultate concrete ale blogerilor inscrisi in acest program in mod cert voi reveni cu viitoarele concluzii.

6 comentarii:

  1. Florin spunea...

    Mai bine te laşi de chestia asta. Am scris şi eu şi am lăudat BPP-ul şi ca şi ce folos ? Degeaba îl lauzi dacă nu îl încerci mai întai. Cel puţin asta am descoperit având in vedere că de foarte mult timp aştept să prind şi eu o ofertă la ei şi nimic.

  2. George Nicolae spunea...

    Mai intai trebuie sa il lauzi ca sa iti poti face cont. Acuma astept aprobare. Daca zici ca tu esti deja inregistrat poate corespondam pe mail, sa te mai intreb una alta. O sa iti caut mailul pe blogul tau in dupa masa asta. Spor sa fie.

  3. Filmotor spunea...

    Te-am adaugat la blogroll.
    Astept sa-mi intorci serviciul

  4. Florin spunea...

    Astept intrebari .. ideea este ca e un serviciu nul din punctul meu de vedere. E o scamatorie facuta pentru link-uri catre acesta si cam atat. Se castigau bani din acest serviciu BPP dar la inceput.

  5. George Nicolae spunea...

    Ieri am pus la posta scrisoarea care cuprinde contractul de colaborare. Cel prin email l-am trimis de mult. Raspuns nu am mai primit pe site dupa ce mi-am facut cont. Am adaugat blogul la aprobari, pana acum nimic. Sper ca dupa ce ajunge contractul sa am acces la oferte sa vad care e situatia. Sa inteleg ca tu esti deja inregistrat acolo? Mai sunt oferte la momentul de fata?

  6. the Advertiser spunea...

    deci lasa faza cu banipepost ca e vrajeala....uite, incearca sa te orientezi catre piata de pe .altcevadecatromania adik guest blogging pe site-urile mari :) scrii un articol belea (asta daca te accepta) plasezi un link in articulu` cu pricina, se face top in digg si hop 70k vizitatori :)) ...parerea mea faci 100 :) incearca pe smashingmagazine ... am un prieten la bloc care le scrie aproape saptamanal si rupe stilu pe .com

Trimiteți un comentariu