Visuri

Cu un ochi deschis, cu celalalt inchis, visez cum imi cad examenele, cum ma suna colegii si sa ma anunta ca am cazut, ma trezesc constient cumva ca am picat, beau apa, ma culc la loc, visul continua. Imi suna telefonul si ma trezesc de tot. Sunt agitat, chiar am picat? Ma uit prin telefon la apeluri preluate, imi dau seama ca nu se poate, doar am visat. Visurile imi par acum atat de reale, incat nu imi mai vine sa ma culc.

Visurile mele devin o gluma nemiloasa. Ma chinuie.
Pana si in visurile mele sunt un idiot care stie ca e pe punctul sa revina la realitate.Daca as putea evita somnul, dar nu pot...Incerc sa-mi impun ce sa visez, incerc sa visez ca zbor, ceva liber, nu reusesc niciodata.

4 comentarii:

  1. Daniela spunea...

    Astea sunt cosmaruri. Ar trebui sa te gandesti la ceva mai linistitor inainte sa adormi.

  2. Ciupanezul spunea...

    Ce tare e, tu macar poti visa in somn, pe cand eu nici macar un cosmar sau o frantura ceva nu am mai avut de vreo 3 ani. In nici macar o noapte! Oare am eu ceva?

  3. Daniela spunea...

    @ciupanezul: cica cercetatorii zic ca nu exista somn fara vise, probabil ca tu nu ti le amintesti.

  4. George Nicolae spunea...

    Eu zic ca cimpazeu ii okey. Chiar nu-i stres daca nu visezi. Esti prea linistit poate.

    La mine ii o problema. Cred ca tre sa dau cateva shoturi inainte sa somn, sa nu mai am probleme :)

Trimiteți un comentariu