Birotica si papetarie

Astazi m-am confruntat cu o dilema majora. Aflat in plina criza de articole de birotica si papetarie m-am decis sa ma aventurez la magazinul local, un fel de market cu pretentii pentru a achizitiona mult doritele ustensile ingineresti din categoria birotica si papetarie. Am ajuns la raftul dedicat sectiunii birotica si papetarie si am ramas stupefiat cand am vazut ca se vand coli veline la bucata. La 0.04 lei iti luai o coala alba, iar pentru ca topul mult ravnit nu era nicaieri prezent sigilat am fost nevoit sa imi cumpar la bucata. Am calculat rapid cat costa 500 de coli, am mai scazut niste lei si mi-am zis ca nu mi se renteaza sa cumpar de aici un intreg top, plus ca trebuia sa intreb vanzatoarele, sa le rog frumos sa imi aduca din depozit. Deci concluzia e una simpla: daca vrei articole de birotica si papetarie cauta-le intr-un magazin specializat de birotica si papetarie, nu intr-un market zonal unde si punga in care iti pune cremvursti ti se taxeaza.
Fi destept si profi, intra in contact cu un supply-er specializat, da comanda, ia factura fa-ti munca de birou necesara.
In cazul meu situatia e mai simpla: 2 rotringuri, mine de 0.5, hartie alba si salut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu