Tigara electronica

As vrea sa incerc cateva tigari electronice sau doar o tigara electronica pentru ca ajunge vreme buna pentru a vedea ce efect au asupra dependentei de nicotina si a gestului propriu zis de a fuma. In incursiunea de a face o comanda de tigara electronica trebuie sa fi atent ce fel de kit iti comanzi, trebuie sa iei in calcul in primul rand pretul, iar in al doilea rand calitatea serviciului oferit de furnizor. Cum netul e plin de tepe, ar trebui cumparat cu mare atentie orice produs, iar in cazul de fata o tigara electronica ieftina, facuta pe vapor sigur nu iti va da rezultatele mult asteptate. Mai multe informatii la tigaraelectronica

2 comentarii:

  1. lucian fotograf spunea...

    Mai eu am s-o incerc...ca asa poate mai scap de discutiile zilnice cu nevasta-mea ...face mai rau ca si cand as insela-o....m-a innebunit cu tigarile...deci ma risc!

  2. tigara electronica spunea...

    excelenta ideea. Eu fumez electronica de 3 luni si vreau sa zic ca am devenit dependent de ea. Macar am scapat de mirosul de tutun si de cheltuieli de mai bine de 600 de lei pe luna.

Trimiteți un comentariu