Home Cinema de la BenQ

Nu cred ci sunt aproape sigur ca ne-ar place sa avem o camera speciala pentru filme, ca si in Mtv cribs, unde iti inviti prietenii cei multi, stati relaxat in canapele de piele si va relaxati la un film, alaturi de un home cinema.

Home Cinema de la BenQ ar trebui sa ofere maxime placeri ale ochiului, imaginea full hd cu rezolutia de 1080p satisface orice rafinament vizual al fiecaruia, iar in plus pentru cei ingrijorati de un drum in plus si o mentenanta pe viitor inexistenta unui filtru care sa necesite intretinere sau inlocuire e ideal.


Am mai auzit din stanga si din dreapta ca proiectoarele au o problema cu consumabilele, mai precis lampa se duce rapid. Evident ca nu e chiar asa, garantia de 12 luni sau 2000 de ore e un motiv extra de liniste interioara ca banii nu au fost dati degeaba. Pe mine m-ar interesa sa am un lucru care sa faca de toate de la sine, spre exemplu cum sunt limuzinele rolls royce, intr-o prezentare de la top gear se explica ca toate culorile se seteaza automat in functie de ambianta, iar revenind la comparatia mea la fel face si acest proiector: are un management ajustabil al culorilor, picture in picture si un auto reglaj keystone. Ma intreb de ce mi-ar trebui toate astea si raspunsul l-am gasit foarte rapid. Vreau sa am stari predefinite pentru calitate maxima, setari automate in functie de tipul filmului sau imaginii proiectate, iar toate acestea plus multe altele ne sunt servite. Produsul vine si cu un sistem de sunet hd de inalta definitie ceea ce merita laudat tinand cont ca degeaba ai boxe daca nu are cine sa iti dea sunet de calitate lor. Am mai stiut de o problema sau ma frumos spus, un mini impediment care necesita intarziere: timpul de racire. Dar nici o problema, benq isi raceste lampa si dupa ce e scos din priza.

1 comentarii:

  1. shaman spunea...

    UN PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI!

Trimiteți un comentariu