Blogspot sitemap

Jur ca nu mai inteleg nimic.

Pana mai ieri cu 2 comenzi eram linistit:

/atom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=1500

/atom.xml?redirect=false&start-index=501&max-results=900

Aveam trimise cele 1000 de postari si indexate cu comanda buna sau rea tot era frumos.

Ma trezesc ca nu mai am nici o adresa in indexul web.

Trec si de 1000 postari cu mult si adaug inca o comanda: /rss.xml?redirect=false&start-index=1001&max-results=1500

Imi trimite 1 url si mi-l indexeaza.

Gasesc o noua metoda de indexare: /atom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=1500

Imi trimite 501 url-uri si indexeaza 0.

Mai caut modalitati de adaugare a sitemap-ului in webmasters tools citesc pe aici si treburile stau tot nasol.

In final cu toata minunile de comenzi adaugate imi rezulta o mare porcarie:







Aveti solutii / comenzi deja testate si cu rezultate? Va rog postati aici, blogspotul cu indexarea sitemapului in webmasters tools imi face zile negre.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu