Bicicleta: trend eco, nevoie de miscare sau economie?

Recunosc. Imi place sa ma plimb cu bicicleta, dar nu as lasa masina in garaj in schimbul ei.

Nu sunt pasionat de ciclism, dar nu am nimic impotriva. Nu vad nimic grav sa pedalezi 200 de km intr-o zi pe o cursiera just for fun.

Dar day by day? Sa faci naveta cu ea? Sa ma duc prin ploaie, prin vant, prin trafic? Pe pistele inexistente de biciclisti?

Aud in jur foarte mult zgomot pe tema bicicletei si zgomotul se materializeaza prin achizitia de biciclete sau manifestari de achizitionare.
Vreau o bicicleta de oras, cu cos in fata, roti mari si suspensii, imi zicea un prieten. Dar de ce ma intreb? Pentru chestii de zi cu zi. Bun. Bravo. Eu am avut scuter si mi-am facut treaba mult mai repede in comparatie cu o bicicleta ca mijloc de deplasare si transport.

Pentru miscare e buna? Daca as avea bicicleta as mai slabi si as fi bun de pus langa Shakira in videoclipuri. Pentru sport... mi-as lua o cursiera, dar e foarte scumpa. Asa ca un hobby. Sau nu mai bine ma duc la sala sa fac cardio?

Si nu zic pas bicicletei, sunt si eu pro (din alte motive), dar nu inteleg ce se intampla de majoritatea oamenilor sunt pro bicicleta si le cumpara. E nevoia de miscare, de a avea mobilitate in oras, economie sau e doar un trend trecator?

2 comentarii:

  1. Gabriel @ Cool Things spunea...

    Buna ziua,

    V-ar interesa un link exchange cu
    http://cool-finder.blogspot.com ?

    Daca da, va rog sa ma treceti cu titlul Cool Things
    si sa imi lasati un comentariu pe blog in care sa imi spuneti cu ce titlu doriti sa va trec.

  2. Natural spunea...

    Buna observatie. Am "observat-o" si eu in Blog and roll 51

Trimiteți un comentariu